Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


fredag 28 januari 2011

Usch...vad jag önskar att våren ska komma!

Har ni inte tröttnat på så mycket snö? Det måste jag erkänna att jag tycker om vintern men nu är det för mycket och vill se gräset och vitsippor...Men jag måste vänja mig att det ska gå lite tid tills våren kommer.
Men i alla fall tills detta händer så far ni lite vår på mina egna spets teckningar...
Kolla hit...
Bilden blev lite suddig men annars modellen är fint vad tycker ni?
Jag rekommenderar att ni ska jobba med natur färgad tråd eller om ni väljer jobba med färger då är bäst om ni jobbar med pastell färger.



Snödroppar...detta modellen kan vara fint både färgat och natur!

Detta modellen går utmärkt som häng dekoration i fönstret eller att hänga på kvistar i en vas (som påsk dekoration).




rosa-orange tulpaner
jag rekommenderar att runt omkring modellen (på kanten) ska ni använda en bredare lasett 



Jag hoppas att ni fick lite smak...för vårren!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...