Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


tisdag 25 januari 2011

vinter och spets

Jag har varit ute och gjort några bilder....kolla!

















Jag tycker att varje årstid är vackert !
De frusna grenarna är underbara!


                                                2 bilder med små spets som jag gjorde längre sedan när jag började 
med spets (lärde mig) för några år sedan.Nästkommande bilderna representerar två (på gång jobb) som jag hoppas på att jag ska avsluta denna väcka.




Vid Viskan...träden speglades i vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...