Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


torsdag 19 maj 2011

Jag var på fynd tur igen!

Jag brukar gå runt på olika sekond hand butiker och kolla efter *spets relaterade* produkter och kolla vad jag har hittat!
en liten rund spets duk hand virkad
en knypplad liten spets (bilderna är gjorda på en vit bord) så att tyvärr ....den vita spetsen syns inte så väll
samma spets kombinerad med en grön kudde som har spets infällningar (med helt annan spets)
stor spets duk gjort i filet virkning
en köksduk med virkad spets runt och *engelsk *vit broderi 
en tyll duk med knypplad spets runt omkring och vit broderi på delar
finna detaljer i en duk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...