Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


lördag 27 augusti 2011

Jag avslutade västen i irländsk spets !

Nu ska jag visa er bilder på den sista handarbete som jag gjort i nästan två väckor .Som skillnad jämförbart med   den senaste väst (den gröna med orange-vit-blå blommor) som ni kan se här: på vänster den nya är gjort med pastell färg V.S. melerad blå-kamel-vit och nätet är gjort av kamel merceriserat bomull.






Här kommer bilden på den nya västen....från början till slut.
så här började jag

detta blev....

så började jag framdelen...

detta blev...

en detalj
INFORMATION:
OM NI UNDRAR!
NÄTET MÅSTE  MAN GÖRA PÅ DET HÄR SÄTET HUR NI SER PÅ BILDEN V.S. OREGELBUNDEN!
ANNARS, VARJE GÅNG ,NÄR JAG GÖR NÅGOT NYTT MED DETTA TEKNIKEN, STÄLLER JAG UT PÅ DEN HÖGRA SIDAN PÅ MIN BLOGG!

Vi ses nästa väcka med en ny handarbete, ha det roligt på helgen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...