Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


fredag 6 januari 2012

Min kofta är nästan klart!

Idag blev jag nästan klart med min nya irländsk spets kofta! Bara nästan, eftersom är slut med den vita bomullstråden. Jag hann i alla fall med de två korta armarna men, tråden räckte inte till att virka runt koftan så...nu måste jag vänta till nästa vecka tills jag kan köpa ny tråd men......  ni får se bilder på koftan!
virkad kofta 
detalj
detalj från baksidan av koftan
detalj från framsidan av koftan
detalj från framsidan av koftan
den korta armen runt virkad 
Hela koftan blir runt virkad på samma sätt som armen men bara på måndagen därför att :tyvärr är slut på tråden! 
HA EN BRA HELG ALLA!
Nästa vecka på tisdagen kommer jag med visa tips angående genomförandet av detta arbetet ; och detta ska ske på bada språken (Svenska och Rumänska).

1 kommentar:

  1. Hej, det är inte klokt så mycket jobb du lägger på koftan! Den är SUPER fin!
    Hälsningar,Karla.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...