Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


onsdag 25 januari 2012

Sjalen *Solblommor* är färdig!

Jag har varit mycket upptagen på sistone så att jag hann avsluta min nyaste sjal bara idag!
Nu far ni se några bild på den ...
Jag är riktigt nöjd med utseendet på sjalen,färg och form-mesigt är det precis hur jag ville ha den!
bakifrån....
detalj
från ena sidan
detalj med blommor och blad
Till slut far ni lyssna på lite rumänsk  musik som jag lyssnade idag på!
Musiken fick mig att tänka på sommar....sol...

God Natt till alla!
Imorgon fortsätter jag med point lace som vanligt...

1 kommentar:

  1. I'm so glad you joined me for Pearls and Lace Thursday! This is a lovely piece! The colors are so pretty together, and they are set of beautifully against that dark coat! So happy to have you visit!
    Doni

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...