Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


tisdag 11 januari 2011

Arbetslös...

Ner man blir arbetslös är inte lät med ekonomin men, man kan tillbringa mer tid med familjen och man har mer tid att göra handarbete så klart!
Handarbeten kan hjälpa till-och-med att överleva olika negativa händelser i någons liv det hjälper till att : man ska kunna koncentrera sig på något annat, än bara sina problemmer. Handarbeten kan ha en terapeutisk roll i någons liv .I alla fall jag hade lättare i minna svåra tider här i Sverige när, jag hade som värst med min minsta son då,kunde jag inte hantera hans många utbrott. 
Nu när vi är en bit över, och snart ska vi få diagnosen från BUP känner jag mig  lättad och kan göra handarbete bara för att jag älskar handarbeta. Men nu är jag arbetslös.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...