Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


söndag 23 januari 2011

Bilder på vinter och handarbete

Jag har varit ute och gjorde några bilder,det var så mycket snö på träd och jag tyckte att det var så fint!
ta en titt....
och nu något värmande....som jag faktiskt gjort för en månad sedan....
en närmare titt på mössan!

1 kommentar:

  1. Fin mössa och handledsvärmare!

    Jag kan visa mina handledsvärmare också(på min blogg)!

    Det var länge sedan jag stickade!
    Dags att ta fram stickorna?!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...