Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


torsdag 20 januari 2011

Ciprian Porumbescu

Idag hittade jag på You Tube, en video med musik av en av den största rumänsk kompositör från 1800-talet Ciprian Porumbescu. Därför tänkte jag lägga några videoklipp på min blogg med Ciprian Porumbescus *balad för viol*den är underbart ni måste lyssna den!Men nu kan ni se och lyssna på ungersk musik och se den underbara Transylvanien!
Varje gång ner jag lyssnar den jag är nära gråt!Jag blir nostalgisk och jag tänker på mitt hemland på alla underbara plats som jag lämnat bakom .
Nu är det sent...jag måste lägga mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...