Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


torsdag 3 februari 2011

dekorera hemmet med hjälp av spets

Jag visar några bilder från mitt hem,hur jag dekorerade med blommor och spets.

i kökets fönster 2 vintage glas behållare (jag har makaroner i)






point lace i fönstret (hängande)






en annan spets i fönstret (man skulle kunna t.o.m. limma den på fönstret)






lila runda bordet i hallen ,med spets,rosa rosor och docka






en liten hylla där jag samlar mina kock böcker






byrån i hallen med spetsen och vintage klockorna på vägen






Mörkgröna leder soffan där jag brukar sitta och handarbeta och den ovala skulpterad intarsie bordet med spetsen på (spetsen gjorde jag med speciell anpassade färger:gröna,ben vit,grå) för att ha samma form som bordet och att ha en vintage känsla!



den ända ställe i hela mitt hem som är i *skandinavisk vit* är i köket






Nästan överalt har jag mahagony möbel eller i alla fall mörk bruna! På sådana möbler ser väldigt bra ut point lace spetsen men, man kan dekorera till och med vita eller så kallad *chaby chic* möbler med färgade spets.

 Jag skulle uppskatta  om ni lämnar några synpunkter angående mina ideer!!
Nu önskar jag är en bra kväll och kanske i morgon kommer jag med några mer personliga bilder runt omkring mina kärra och nära eftersom jag fyller år!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...