Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


onsdag 9 februari 2011

Talanger i familjen!

Mina vänner  frågade mig  många gånger,varifrån ärvde mina barn talangen för färg och form?!
Därför att de är så duktiga på att rita och pyssla! Den minsta pojken är för lite än för att kunna rita väll men att pyssla är han väldigt duktig på. Den stora är riktigt begåvad ,han har en otrolig känsla för framför-alt form.
Nu kommer jag med några bilder på hans teckningar...
Han kan rita t.o.m. känslan i någons öga!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...