Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


torsdag 1 december 2011

Några bilder med spets från en gammal bok!

Idag tänkte jag lägga ut, några bilder med rumänsk point lace , boken tillhörde min mamma och jag är glad att jag har kvar den men själva *fotografen* är inte så....bra så  bilderna är lite *dimmiga* men jag hoppas att ni ändå ser vad fina spets dukarna är.
Boken har nästan 40 år...
en liten spets duk
nästan samma modell i grupp med 3 blommor
medelstor spets med intressanta blommor liknar med den första bilden
Nästa vecka kommer jag med andra fina modeller.....
Vi ses!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...