Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


torsdag 29 december 2011

Romantisk kofta gjort med den Irländska spets tekniken! /Un jerseu romantic lucrat cu tecnica de dantela Irlandeza!

Jag har börjat jobba med det här koftan redan i början av november, genom att virka blommorna och bladen.
Jag tänkte använda några små spets duk som jag hade köpt sedan tidigare och som jag aldrig använt. 
De små dukarna är virkade eller knypplade spets .
 Så.....jag kombinerade dem tillsammans och då blir det en fint romantisk kofta!
Den är ej färdig än men...det kommer att vara nästa vecka ungefär på fredagen!
Men.....ni får se några bild på den redan nu!





acest jersu cred ca va fi terminat saptamana viitoare pe la sfarsit
atunci voi da si explicatii referitoare la executie....
Pana atunci ...LA REVEDERE!

 Dar....maine vin cu alte modele de laseta cu descriere!

DET VAR ALT FÖR IDAG!
I  morgon kommer jag att presentera  point lace sladd med beskrivning i 2 språk, igen!
 VI SES!!!




1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...