Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


måndag 2 januari 2012

Am inceput sa lucrez pe mineca jerseului ....

Dupa cum v-am promis saptamina trecuta am sa va descriu cum am lucrat pe jerseul pe care-l pregatesc acum, lucrat cu tecnica de dantela irlandeza.
Partea principala adica, cele doua fete si spatele jerseului sunt gata doar minecile mai urmeaza sa le termin.
Mai precis cele doua mineci scurte care le crosetez  cu tecnica folosita la unirea diferitelor motive florale dintr-un model  adica : panza de paianjen, cum i-l numesc eu!
Am fotografiat niste desene facute pentru a va arata parcursul lucrului.
cam asa arata partea de sus a manecii

desenul manecii
Am inceput lucrul pe maneca din partea dreapta (din coltul drept,partea care cade subsuoara).
Am inceput sa crosetez de la coltul drept catre mijloc cam 3 cm apoi, am continuat in jos citiva cm si am fixat 2 ace de gamalie la o distanta de 3cm una de alta (asa este mai usor sa urmaresc drumul pe care-l  fac)
Dupa 4cm facuti in jos ,m-am intors inapoi in sus facind pasi de cate 4 ochiuri dar am folosit diferite tipuri de picioruse(scurte,mari simple,mari duble) pentru a da diferite forme la *panza de paianjen* (daca fac pasi egali cu forme egale *panza de paianjen* apare dreapta in directia in care merg si asa se *trage* lucrul cea ce nu este frumos.
De fiecare data dupa ce am crosetat 4-5 cm din *panza de paianjen* am fixat un ac de gamalie.
este important sa fixezi ace de gamalie pe drum asa vezi mai usor forma lucrului pentru ca *panza de paianjen* trebuie sa fie foarte bine intinsa si mai ales ca trebuie sa lucrezi citeodata jur-imprejur asa cum urmeaza pe fotografia urmatoare...
aici arat cum am lucrat pe löa mijlocul manecii(am crosetat picioare de cite 4 ochiuri si le-am fixat una de alta prin picioruse scurte sau lungi in functie de directia pe care am vrut så o iau) pentru ca *plasa de paianjen*trebuie sa fie neregulata.
Fiecare pas trebuie gandit si fixat cu ace de gamalie pt ca sa fie intinsa plasa ,pentru ca sa se poata lucra mai usor.
Pentru cas plasa de paianjen sa fie frumoasa dar neregulata trebuie lucrat in toate directiile adica cum arata fotografia aceasta.
Ieri am terminat prima maneca scurta dar, nu sunt sigura ca voi folosi tipul acesta de maneca pentru ca am mai crosetat doua maneci mai lungi dar cu totul alt model ...
mineca lunga crosetata
 Dar ca sa fiu sincera mineca scurta crosetata se potriveste mai bine la modelul jerseului....
aici este spatele jerseului (neterminat)
Pe jerseul terminat am facut niste schimbari la frunzele mai mici care, face ca frunzele sa para *tridimensionale*.
Dar.......restul ve-ti vedea pe la sfarsitul saptamanii !
LA REVEDERE!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...