Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


torsdag 1 mars 2012

Fällda tulpaner ....på min halsduk i alla fall!

Våren är inte här än,  men...... tulpanerna på min halsduk är utslagna redan....
Här kan ni se vad jag har sysslat med  när jag hade tid, på sistone.
**Fällda tulpaner** heter sjalen...
Här kommer några äldre handarbete (sjal/halsduk) som jag gjorde förra året...

**ENKELHET**
**SOLBLOMMOR**
Jag önskar er en riktigt bra VÅR!
och hoppas kunde jag inspirera er lite...


2 kommentarer:

  1. Very pretty! I'm an absolute beginner on Romanian Point lace, thank you for showing such inspiring work! (I just started my first motif) Greetings from Holland, Corina

    SvaraRadera
  2. Thanks for your appreciation and i wish you succes as you start to work in teknik point lace!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...