Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


söndag 14 juli 2013

Skjorta med spets i olika kombinationer!/ O bluza combinata cu dantela point lace in diferite feluri!

Först tänkte jag göra spets krage...sedan,   kom jag på en ide hur skulle se ut min skjorta  (som jag tyckte var rätt tråkigt) med,  lite spets på olika ställe... Ja klart mellan dockans storlek och min egen är en väldigt stor skillnad. (jag kämpar på att gå ner i vikt men, det tar sin tid)....så att ni får ursäkta mig....nu ska ni se bara, vad jag har åstadkommit med skjortan på....dockan!


Kolla vad jag gjorde! Här ser ni spetsen som bälte bara på framsidan...detta innebär att man ska sy spetsen på skjortans sidor eller, man kan använda en organza band uppsytt på bege sidorna av bälten och på så sätt kan man knyta den på skjortans bakdel.
eller...tvärtom
kolla!
samma grej på baksidan
eller....
så...som en applikation på skjortans baklinje...


eller....så...
bakifrån uppsytt runt skjortans krage
detalj
eller...så...
uppsytt på skjortans framdel...och på så sätt förvandlar man en tråkigt skjorta i en intressant skjorta!
 Ha en solig dag alla! Vi ses!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...